Veelgestelde Vragen

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je kan ook als gast bestellen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar om de bestelling binnen 1 werkdag te verzenden.
Helaas is het echter mogelijk dat dit wel eens vertraging boekt.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Zodra je je bestelling hebt bevestigd en betaald, ontvang je na enkele minuten je factuur.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Enkele minuten na het bevestigen en betalen van je bestelling ontvang je een bevestiging per mail.
Mocht dit niet het geval zijn, kun je contact opnemen met [email protected] en zullen wij dit in orde maken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je bestelling nog niet voltooid is, dat wil zeggen nog niet betaald, kan je je bestelling annuleren. Als je de producten
wel al betaald hebt, kan het helaas niet meer geannuleerd worden. Je kan wel bij het bezorgen van het pakket,
weigeren te ontvangen. Hierna zal het automatisch geretourneerd worden naar ons.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Zolang de producten niet gebruikt zijn, kunnen deze geretourneerd worden. Neem eerst contact op met ons via [email protected]. Vervolgens kun je de producten retourneren, Je vindt het adres in contact.

Krijg ik Track & Trace waar ik mijn bestelling kan volgen?

Je ontvangt via de e-mail een Track & Trace zodra de bestelling is verzonden.

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kan betalen met iDEAL, Sofort, Creditcard en Bancontact.